Friday, July 30, 2010

Chikcen Roll From Ann/ Հավի ռուլետ Աննայից

Այս ռեցեպտը ինձ ուղարկել է իմ շատ սիրելի նոր քույրիկն ԱՄՆ-ից` Աննան: Ինչու նոր, որովհետև ես նրան ձեռք եմ բերել իմ ամուսնության շնորհիվ))) Աննան Արթուրի քույրն է, հիմա կներկայացնեմ իր առաջարկած բաղադրատոմսը.
- Քանի որ իմ աղջիկը շատ է սիրում հավ և սունկ,- ասում է Աննան- ես որոշեցի այնպիսի բան պատրաստել, որ համեղ լինի, ինչպես նաև  հետաքրքիր լինի պատրաստման պրոցեսը, քանի որ մենք միասին ենք պատրաստում, այս ռեցեպտն իմ իմպրովիզն է.



Բաղադրությունը`


3 հատ հավի կրծքամիս
300գ սունկ /ցանկալի է շամպինիոն/
1գլուխ սոխ
100գ կարագ
100գ լոռի պանիր կարելի է և հոլանդական ըստ ճաշակի
աղ և սև պղպեղ
Հավի կրծքամիսը լավ ծեծում ենք լանգետի ծեծիչով, որ այն ունենա 0.5-1սմ հաստություն, 




1. Նախօրոք եփում ենք սունկը:

2. Սոխն ու սունկը կտրատում ենք, կարագը լցնում ենք կրակին դրված  թավայի մեջ և երբ այն հալվում է, ավելացնում ենք կտրատված սոխն ու տապակում մոտ 5 րոպե, այնուհետև ավելացնում ենք սունկը, աղը, պղպեղը և ևս 5 րոպե թողնում կրակին` պարբերաբար մասսան խառնելով:




3.Վերցնում ենք զանգվածը կրակից, թողնում, որ մի փոքր սառչի:





4. Սնկով ու սոխով զանգվածը լցնում ենք հավի կրծքամսի մեջ, այն զգուշորեն փաթաթում ենք ռուլետի նման և այն երեք տեղից թելով կապում ենք:





5. Այն տեղադրում ենք թավայի մեջ ու վրան ավելացնում մի փոքր կարագ ու դնում ջեռոցը, մոտ 200-250 աստիճան տաքությամբ: Այն պատրաստ կլինի 20-30 րոպեի ընթացքում:





6.Երբ զգաք, որ համարյա պատրաստ է, վերջին 5 րոպեների ընթացքում, հանեք ջեռոցից վրան քերեք պանիրը և նորից դրեք ջեռոցը: Երբ պանիրը հալվի, ուրեմն այն պատրաստ է արդեն:






7. Մատուցեք այն տաք վիճակում, շատ համեղ է լինում բրնձի կամ կարտոֆիլի հետ, դա էլ ըստ ձեր ճաշակի:














ԲԱՐԻ ԱԽՈՐԺԱԿ 





6 comments:

  1. Shat shat hamov ban e, kerel em u like havanel em.

    ReplyDelete
  2. Lilka jan sa shat hianali recept e:) Khishes Tamanyani tan@ nman ban?:)

    ReplyDelete
  3. Չէ Ագ ջան, չեմ կերել, բայց ես էլ էի պատրաստում, բայց սնկին ավելացրած գազար ու պոպոք, բայց դե սենց սիրուն չէր ստացվում, որովհետև պանիր չէի քերել ու սենց սիրուն չէի ձևավորել....

    ReplyDelete
  4. Havn ev sunk- hianali hamadrutyun
    shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat hamov klini
    Anushik

    ReplyDelete
  5. Հա շատ Անուշ ջան, այս բլյուդան շատ հարմար է ու սիրուն Նոր Տարվա սեղանի համար

    ReplyDelete
  6. shat shat apreq erexeq jan,shat urax em vor havanel eq

    ReplyDelete

Գրեք ձեր մեկնաբանությունները...
Մեկնաբանությունը հրապարակելու համար անհրաժեշտ է «Comments as:» տողում ընտրել էլ.փոստի հասցեով գրանցման առաջարկվող տարբերակներից մեկը, կամ այն հրապարակել «Անանուն» (Anonymous) տարբերակով ու վերջում սեղմել Post comment կոճակը։ Preview կոճակը թույլ է տալիս տեսնել մեկնաբանության ընդհանուր տեսքը մինչև այն հրապարակելը։