Thursday, September 16, 2010

Cauliflower With Mustard / Ծաղկակաղամբ Մանանեխով








Մեր հայկական իրականությունում ծաղկակաղամբ-ը հիմնականում պատրաստում են ձվով տապակա: ՈՒ ես գիտեի, թե միայն այդ կերպ են պատրաստում ծաղկակաղամբ-ը, և իմ զարմանքն այնքան մեծ եղավ, երբ ես հայտնաբերեցի ինտերնետում մի ամբողջ կույտ ծաղկակաղամբի ռեցեպտներ: Ձեզ եմ ներկայացնում դրանցից մեկը և խոստանում եմ ապագայում հարստացնել բլոգս ծաղկակաղամբի նոր բաղադրատոմսերով:





ԲԱՂԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ /4-5 հոգու համար/

1կգ ծաղկակաղամբ
100գ պանիր
1,5 թեյի գդալ մանանեխ
1/2բաժակ մայոնեզ
1 միջին չափի սոխ
աղ, կարմիր պղպեղ
50գ կարագ
2 ճաշի գդալ ձեթ

1. Միջին չափի կաթսայի կեսը ջուր լցնել ու դնել կրակին մինչ եռալ-ը, եռացող ջրին ավելացրեք աղ և լցրեք կտորների բաժանած ծաղկակաղամբ-ը:

2.  Եփել 10-15 րոպե, հետո ծաղկակաղամբ-ը քամել:



3. Միջին չափի թավա-ն դրեք կրակին, ավելացրեք ձեթը ու երբ այն դառնա տաք ու մի փոքր ծուխ բարձրանա, ավելացրեք ծաղկակաղամբ-ը ու սկսեք տապակել 5-7 րոպե, այնպես, որ հավասարաչափ մի փոքր կարմիր դառնա:Կրակից վերցրեք ու դրեք մի կողմ:



4. Մայոնեզը լցրեք խորը ափսեի մեջ, ավելացրեք մանր կտրատած սոխ-ը ու մանանեխ-ը ու լավ խառնեք:










5. Մայոնեզով զանգվածը լցրեք ծաղկակաղամբի վրա ու լավ խառնելով տեղադրեք ջեռոցի թավայի մեջ, ավելացրեք կարմիր պղպեղով ու կտրատած կարագը տեղ-տեղ լցրեք: Այնուհետև դրեք նախապես 200 աստիճան տաք ջեռոցում 10-15 րոպե:




6.  Երբ զգաք, որ այն մի փոքր կարմրել է ընդհանուր, հանեք տարրան, վրան լցրեք քերած պանիրը և նորից դրեք ջեռոց-ը, այնքան, մինչև պանրի հալվի:








7.Մատուցեք անմիջապես` տաք վիճակում:









ԲԱՐԻ ԱԽՈՐԺԱԿ





3 comments:

  1. es el ayl dzever chgitei,miayn dzvov ei patrastum.bayc ays tarberak@ porceluc heto hastat el charje angam hishel dzvov tapakelu masin....
    shaat hamov e u shat hesht

    ReplyDelete
  2. Լիլկա ջան, շատ հետաքրքրիր բաղադրատոմս է, ողջույններս: Իսկ ես ծաղկակաղամբը պատրաստում եմ առանց ձվի, շատ քիչ եմ եփում և տապակում:

    ReplyDelete
  3. Ապրես էդպես էլ կփորձեմ, բայց էլ ոչինչ չես եփում ծաղկակաղամբի հետ?

    ReplyDelete

Գրեք ձեր մեկնաբանությունները...
Մեկնաբանությունը հրապարակելու համար անհրաժեշտ է «Comments as:» տողում ընտրել էլ.փոստի հասցեով գրանցման առաջարկվող տարբերակներից մեկը, կամ այն հրապարակել «Անանուն» (Anonymous) տարբերակով ու վերջում սեղմել Post comment կոճակը։ Preview կոճակը թույլ է տալիս տեսնել մեկնաբանության ընդհանուր տեսքը մինչև այն հրապարակելը։